Jestli se cítíte na to, že můžete bez problémů konkurovat se svými produkty lecjaké podobné firmě, a přitom se Vám nedaří, potom není něco v pořádku na Vaší straně. A nemyslete si, že Váš konkurent podmazává, nebo hraje nečistou hru. To rozhodně nemusí být pravda!
Poohlédněte se po nastavení všech zákonitostí své firmy. Svých webových stránek. Svého marketingu. A jste-li pevně přesvědčen o kvalitě svých produktů, nebo služeb, neměl by být problém v nich.
· Možná je to jen tím, že o Vás zákazníci nevědí.
· Nebo nemají dostatečně relevantní informace o tom, proč by si Váš produkt měli koupit právě u Vás.
Víc v tom možná není.
Takže byste asi měl začít u svých webových stránek.
Rozhodně byste měl podstoupit optimalizaci webových stránek. Ale nejdříve musíte začít tím, že si zkontrolujete jejich nastavení.
· Takže nejprve analýza
· a teprve potom optimalizace webových stránek.
Víte Vy vůbec, jak se to dělá?
No to si přizvete profesionály, kteří Vám rádi a efektivně pomohou. Rozhodně nespoléhejte na vlastní zdroje. Ty evidentně selhaly. A jak říkají staří filozofové, nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. To byste musel být blázen!
Co všechno s optimalizací webových stránek souvisí, to se dozvíte teprve od těch profesionálů. Můžete si ale také předem něco o tom všem přečíst, abyste nevypadal jako úplný diletant. Přesto předejte své webové stránky do rukou povolanějších.
· Jestli bude zapotřebí celá rekonstrukce Vašich webových stránek,
· nebo postačí pozměnit copywritingem jen nějaké texty, to už se dozvíte z analýzy webu.
Vlastní optimalizace webových stránek nastane až ve chvíli, kdy se s profesionály domluvíte na postupu činností a úkonů.
Rozhodně se pusťte do optimalizace webových stránek co nejdříve, abyste mohl také jezdit na dovolenou častěji. Abyste mohl procházet kolem spokojených zaměstnanců firmy. Abyste nemusel po očku sledovat úspěch konkurenční firmy. Nakonec po optimalizaci webových stránek na to ani nebudete mít čas. I když sem tam mrknout ke konkurenci na škodu není!